Kinderkerk 29 november 2020
01 dec 2020 Kinderkerk 29 november 2020
Kinderen 29 november

Alle kinderen van de groepen samen hebben op  de Eerste Adventzondag geknutseld aan prachtige adventskransen. Dat is inmiddels traditie, maar het blijft leuk.
Daarnaast startten de Klaas Jr’s hun adventsproject, het Deense tv-feuilleton “Jezus en Josefine”. Twaalfjarige domineesdochterJosefine is jarig op kerstavond. Ze ziet daarom Kerst graag afgeschaft. Een tijdsmachine brengt haar naar Nazareth in het jaar 12 na Christus. Ze raakt bevriend met Jezus en doet haar best zijn levensloop te  veranderen. Terug in eigen tijd ziet ze wat dat eeuwen later voor gevolgen heeft. Het leven wordt er niet mooier op, integendeel. Goed en kwaad vechten met elkaar. Net als het goddelijke en het menselijke. Gelukkig is de tijdsmachine nog te vinden … .
 Jesus & Josefine - the Girl in the Cafe
Iedere dag een nieuwe aflevering, vaak met een challenge erbij. Wat voor Kerst zal het worden?

Groeten van de leiding van de kinderdienst