Kinderkersttocht 20 december - afgelast
07 dec 2020 Kinderkersttocht 20 december - afgelast
Net zoals de voorgaande jaren zullen we op de zondagavond voor Kerst weer een kinderkerstfeest vieren in de Nicolaïkerk. Dit jaar helaas geen kerstspel met ingestudeerde liederen, maar een belevingstocht door de
kerk en de museumtuin.
De kinderen horen het kerstverhaal dat begint met de wijzen uit het oosten die een ster hebben gezien en op weg gaan naar de koning. Zo kunnen ze het kerstverhaal horen en beleven en ervaren dat Jezus het Licht van de wereld is.

De tocht duurt ongeveer 60 minuten en je dient je hiervoor aan te melden. De kerk is open voor deze tocht vanaf 18.50 uur en we hanteren tijdsloten van 10 minuten waarvoor 3 gezinnen zich aan kunnen melden.
Voor het aanmelden verwijzen we naar de nieuwsbrief waarbij je aangeeft of je om 19:00, 19:10, 19:20, 19:30, 19:40, 19:50 of 20:00 uur wilt starten.

Het lijkt ons gezellig als je kind een vriendje of vriendinnetje mee kan nemen.

Groeten namens de organisatie
Inge, Ronald, Melissa, Cootje, Annelies, Lianne, Esther en Annet