Actueel - Kerken Kijken Nicolaïkerk zoekt gastvrouwen en gastheren

Een aantal vaste vrijwilligers is helaas afgevallen, meestal  wegens gezondheidsproblemen. Daarom is het moeilijk om het rooster voor deze zomer rond te krijgen.
De Nicolaikerk is open van dinsdag tot en met zondag van 13.00 uur tot 17:00 uur. Het gaat dus steeds om  een dagdeel. De ervaring is dat het merendeel van de vrijwilligers uit de eigen kerkelijke gemeente afkomstig is. Bij deze doen we dan ook een dringend beroep op u om de openstelling van onze kerk dit seizoen zo ruim mogelijk te maken. U hoeft geen historicus te zijn om als een goed gastheer of gastvrouw dienst te kunnen doen. En uiteraard wordt u ingewerkt door een ervaren vrijwilliger. Meld u daarom aan! Informatie en aanmelden bij Minke van Breemen (06-38 06 81 38) of Anne-Marie Rutgers (06-13 49 48 67).