Adres Nicolaïkerk of 'Klaaskerk'
Nicolaaskerkhof 8
3512 XC Utrecht
(Naast het Centraal Museum).

Stadsbuslijn 2 stopt voor de deur.
Treinstation Vaartsche Rijn is op loopafstand (5-10 minuten).
De dichtstbijzijnde parkeergarages zijn bij station Vaartsche Rijn en aan de Lange Nieuwstraat.

030 - 231 57 34 / 06 23 64 96 64

ds. Dirk Neven, 030 - 254 66 56

Hulp nodig? Stuur een e-mail

Scriba
Ariane den Hartog, scriba@nicolaikerk.nl

Pastoraal meldpunt
Hulp nodig? Neem contact op met ds. Dirk Neven.

Vertrouwenspersonen
Als je te maken krijgt met ongewenst gedrag, kun je terecht bij onze vertrouwenspersonen. Dat geldt voor leden en niet-leden, man of vrouw, jong of oud. Ook als je denkt dat je je op een ongewenste manier hebt gedragen, kun je contact opnemen met de vertrouwenspersonen. Zij helpen je om te bedenken wat je het beste kunt doen. Lukt het je niet om een nare of vervelende ervaring bespreekbaar te maken? Of wil je graag advies?
Onze vertrouwenspersonen helpen je graag. Dat kan ook anoniem. Klik hier voor de vertrouwenspersonen binnen de Classis Utrecht.

Webmaster
Voor het plaatsen van items op de website kunt u contact opnemen met webmaster@nicolaikerk.nl.

Uw Naam *
Uw e-mailadres *