Onze kerkdiensten Onze kerkdiensten
Ochtenddienst: elke zondag om 10:00 uur.
Vesper: elke eerste zondag en meestal ook de vijfde zondag van de maand om 17:00 uur
Klik hier voor de agenda.

Kerkdienst online Kerkdienst online
Klik hier om de kerkdienst via YouTube mee te luisteren en te kijken (audio en video).
Uitgezonderd de zomermaanden, dan alleen audio, geen video.
Wilt u het YouTube kanaal op uw TV bekijken, zoek dan op 'Nicolaikerk Utrecht'.

Kerkomroep Kerkomroep
Klik hier om de kerkdienst via Kerkomroep mee te luisteren (audio).

Vervoer naar de kerk Vervoer naar de kerk
Als u niet op eigen gelegenheid naar de zondagse vieringen kunt komen, dan zijn er twee mogelijkheden:
- de kerkbus rijdt elke zondag (en soms bij speciale gelegenheden) vanuit Lunetten, via de Oranje-Nassaulaan en de Rijnlaan naar de Nicolaikerk. Er zijn diverse opstappunten. Voor informatie over de rittijden en opstappunten kunt u terecht bij Marja Branderhorst, tel: 06-83 59 36 63.
- Voor wie niet met de kerkbus kan is er de autodienst. Voor aanvragen kunt u terecht bij Renée van der Vecht.

Tot de orde geroepen Tot de orde geroepen
'Tot de orde geroepen' is een toelichting op de liturgie, zoals die in de Nicolaikerk gebruikt wordt. Geschreven door onze oud-predikant ds Hans Koops. Het boekje bevat tevens een toelichting  op diverse symbolen. Van harte aanbevolen.

Liturgie Liturgie
Zondag 14 april, 10.00 uur • kerkdienst