Vorming en Toerusting
30 sep 2024

Vorming en Toerusting
Hierbij vindt u het jaarprogramma met de activiteiten van de Nicolaikerk. Nu eens niet alleen het jaarprogramma van V&T, maar van meerdere werkgroepen binnen de Nicolaikerk.

Als u het programma leest zult u gaan ontdekken wat deze werkgroepen met elkaar bindt. Want ondanks de diversiteit van activiteiten is er een grote gemene deler. Wij hebben met elkaar de ambitie om te verkennen wat het betekent christen te zijn in het nu, op het moment waarop wij leven en de unieke kans hebben gekregen verantwoordelijk te zijn voor ons omgeving. Wij denken dat verantwoordelijkheid van alles kan betekenen, maar het is in elk geval zoiets als het aangaan van relaties, de nieuwsgierigheid en het openstaan voor de mogelijkheid van het wonder.

Het hele programma met uitgebreide inleiding is hier te vinden.
Let op: sommige programma onderdelen kunnen in de loop van het jaar wijzigen of op een andere datum plaatsvinden. De agenda is wel altijd actueel. Voor meer informatie kunt u ons ook mailen.